Toimituskäytännöt

Toimituskäytännöt

Muscle Supplements tarjoaa toimituksen GLS:n, FedExin ja DHL Expressin kautta varmistaakseen helpon ja luotettavan ”ovelta ovelle” -kuljetuksen. Sekä GLS että FedEx toimittavat ensisijaisesti kotiovelle, mutta joissain tapauksissa paketti voidaan toimittaa lähimpään noutopisteeseen, jos kotiinkuljetus ei ole mahdollinen.

Toimitusajat

  • UPS: 4–8 arkipäivää

Kaikki tilaukset lähetetään varastoltamme Tšekissä EU:n sisällä, joten tullimaksuja tai tuontiveroja ei peritä. Jokaisella tilauksella on seurantakoodi, ja lähetämme seurantatiedot heti, kun paketti on lähetetty. Seurantakoodi löytyy asiakastililtäsi ja se toimitetaan myös sähköpostitse ja/tai tekstiviestillä.

Palautus- ja hyvityskäytäntö

Jos et ole tyytyväinen ostokseesi, sinulla on oikeus palauttaa tuote 14 päivän kuluessa vastaanottamisesta EU:n kuluttajalainsäädännön mukaisesti. Tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäisessä kunnossa sekä alkuperäisessä pakkauksessa ja mukana on oltava kuitti, jotta saat täyden hyvityksen.

Näin palautat tuotteen

  1. Ota meihin yhteyttä 14 päivän kuluessa vastaanottamisesta sähköpostitse osoitteeseen support@musclesupplements.eu tai puhelimitse +46 72 025 16 36.
  2. Ilmoita tilausnumero ja syy palautukselle.
  3. Lähetä tuote palautusosoitteeseemme:

Huomioithan, että asiakas vastaa palautuskuluista, ellei tuote ole viallinen tai toimitus ollut virheellinen.

Hyvitykset

Kun olemme vastaanottaneet ja tarkistaneet palautetun tuotteen, ilmoitamme siitä sinulle ja kerromme, onko hyvitys hyväksytty. Jos se hyväksytään, käsittelemme hyvityksen ja summa palautetaan alkuperäiselle maksutavalle 7–10 arkipäivän kuluessa.

Viivästyneet tai puuttuvat hyvitykset

Jos et ole saanut hyvitystäsi, tarkista ensin pankkitilisi. Ota sitten yhteyttä kortinmyöntäjääsi, sillä hyvityksen käsittelyssä voi kestää. Jos ongelma jatkuu, ota meihin yhteyttä osoitteeseen support

Muscle Supplements soumi